onsdag 5 mars 2008

Facim's Question and Answer Service





Har någon missat att The Foundation for A Course in Miracles' har en Question and Answer Service?

Första året lusläste jag de nya svaren varje vecka. Nu har jag uppnått mättnad, men rekommenderar gärna!

Nu kan man inte skicka in nya frågor längre (de uppger att de samlat på sig enorma mängder...) men de flortsätter att svara på frågor de fått in tidigare. Kategoriseringen är föredömlig och det bör vara hyfsat lätt att hitta ett svar på sin fråga i arkiven (gå till "Topic Index").

Jag var lycklig nog att få svar på min fråga! När jag läste svaret blev jag generad över att jag förstått så lite... :). Men jag hade inte förstått mer då. Jag hade tänkt lägga ut min fråga i bloggen, men det gick inte att kopiera därifrån, men jag kan avslöja att frågans nummer är 304 ;).

Inga kommentarer: