fredag 15 februari 2008

Lyssna på Gary Renards föreläsningar



Det finns ett antal CD-set med Gary Renards föreläsningar, som jag har lyssnat på med stor behållning.

På adlibris kan man beställa: The Secrets of the Immortal för 449 kr (6st CD) och The End of Reincarnation för 144 kr (2 st CD). Om man istället kan tänka sig en nedladdningsversion genom Amazon.com, så får man ner priset rejält. Gå till The Secrets of the Immortal eller The End of Reincarnation och titta på aktuella priser om du är intresserad!

Därutöver har Pathways of Light gett ut föreläsningar med Gary på både CD och DVD. Kolla deras webshop.

Nu behöver man väl, handen på hjärtat, kanske inte beställa alla de här seten, för innehållet är snarlikt. Men jag har nästan alla :). Har jag nämnt att jag är ett stort fan av Gary :)?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vem är inte ett fan av Gary?? :-)

Mr Friar sa...

Jag vet inte, några få verkar tycka han är lite knasig ;).