fredag 26 oktober 2007

Börja blogga

Jag har saknat något internetforum på svenska om En kurs i mirakler. Inte heller någon blogg har jag hittills sett, inte på svenska, men det vore ju kul att bli tipsad om det finns sådana!

Jag hoppas att läsarna kommer att kommentera, så att jag vet vilka som är här. Hoppas att i alla fall några Ekim-studenter ska hitta hit med tiden ;).

Innan jag kommit igång att skriva inlägg, så kan ni ju undersöka länkarna. Det är t.ex. tre blogglänkar:

Lucia Espinoza är författare till "Spoken Miracles". Hon är också moderator på Disappaerance of the Universe-forumet på internet, en väldigt pålitlig och gladlynt lärare och student!

Robin var tidigare känd under ett annat artistnamn, då han bloggade om sin tid efter att ha lämnat Endeavour Academy. Känner honom som en ödmjuk och ursnäll forumist med mycket att komma med.

Acim Monk är ny för mig, ska bli intressant att lära känna!

Välkomna alla, och tipsa gärna om det är något ni vill att jag ska skriva om!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänkte bara säja hej och tacka dig för den här bloggen. Också.

Mr Friar sa...

Hej du och tack själv. Ja, jag har varit lite ambivalent till den här bloggen, vi får se hur den utvecklar sig. Jag har liksom inte vågat gå ut med att den finns riktigt, för orkar och hinner jag med en blogg till just nu :)?